Tuesday, January 4, 2011

Orang Minyak Mengganas Di Parit SuLong Batu Pahat?

Semalam salah seorng chaters Gomo FM yg bernama Beelia mendakwa yg di telah diserang org minyak. Serangan itu berlaku dalam waktu yg pantas. Dan hingga sekarng ketika entry ini ditulis, dia masih lagi trauma.

Kejadian itu berlaku awal pagi td sekitar pukul 1 pagi. Ketika itu dia sdg berbaring2 dikatil sambil2 mendengar radio. Tetiba dia rasa seperti ada satu lembaga berada ditepi katil. Sebelom sempat di menoleh, lembaga yg hitam dan berminyak itu terus menekup mulotnya. Ini membuat kan dia begitu sukar utk bernafas

Ketika dia sedang longlai dan tak bermaya krn susah nk bernafas, lembaga itu menghalakan batang kote nya tepat kedepan muka Beelia. Masa itu Beelia mengumpulkan segala kekuatan menjerit sekuat hati sambil membaca ayat Kursi. Samaada terkejut dgn jeritan atau pon takut dgn bacaan ayat Kursi, lembaga hitam dan berminyak itu terus melarikan diri.

Beelia terus mendapatkan ibu dan bapanya yg tidur dibahagian dapur dan menceritakan segala2nya. Tapi alangkah hampanya dia bila ibunya langsung tak mempercayainya. Kesal dengan itulah Beelia mengambil keputusan menceritakan semuanya pada pakcik yg hensem ini. Huhuhu!!


5 comments:

  1. hisss merepek :D hahahaha... dlm dunia nie mane de org minyak... entah2 ilusi sendiri je.. xpun terlalu byk fikir sgt..

    ReplyDelete
  2. wow abg lucah ni.. ini bukan lawakk.. tapi ayat celaka.. agak agaklah pon.. maruah org tuuu kau padam balik

    ReplyDelete
  3. http://beelia86.blogspot.com/
    ini blog beelia sendiri.. if u dont believe me..
    its ok...but kalau dh terjadi pd diri sendiri barulah korang thu...

    ReplyDelete
  4. jom kita tngkap otg minyak ni.. x yah beli minyak sebat kita dah dapat minyak dari org minyak ni waa kahkah...

    ReplyDelete

Gomo FM chat

untuk join chat mudah jer. Mula2 masuk kan nama korang, pehtu klik perkataan profile kt bawah kotak chat tu, peh tu masuk kan paswod yg korang mahu. Masuk kan 2 kali sbg confirm, dan pehtu terus jer login. Senang jer kan? hehehe!!

Followers