Tuesday, January 4, 2011

pesanan buat dj2, moderator2 dan chaters2


Disini pakcik nk bg sedikit pesanan la.

kepada dj2 -

kehebatan seorang dj bukan hanya terletak pada best suara korang, bukan hanya terletak pada pandainya nya korang berceloteh. Tapi kehebatan sebenarnya ialah terletak pd kekuatan semangat korang. Ye la.. kena kutuk cikit ngan listerner mula la nk beremosi. Ada masaalah cinta cikit, mula la nak menarik diri dari radio dan kecik ati cikit mula la nak majuk. Kang dah jadik tak hebat tu.

kepada chaters-

Berchating la dgn berhemah. Bergurau2 tu boleh tapi ada batasannya. Tak semua orang suka bergurau tau. Dan yang seterusnya ialah jangan suka cari gaduh. Kita kawan2 tak mo lawan2. Kita just nak hepi2 jer!!Dan ini penting gak, jgn cuba klon nama org krn ini akan membuatkan tuan punya nama rasa tak senang. Kerana ini melibatkan privicy seseorang. Kalo korang elakkan perkara itu semua, korang mungkin tak akan di ban oleh sesiapa. Dan kalo korang degil, jika kena ban, pakcik tak bertanggong jawab.

dan kepada moderator

Jangan mudah nak ban org. Terasa sikit terus nak ban. Sebenarnya kalo ada chaters membuat kacau, bagi la amaran dulu. Kalu setelah berkali2 di beri amaran dan keaadaannya masih sama. Maka masa itu, boleh la korang ban. Dan satu lagi jika ada id yang mencurigakan dalam chat, kalo leh korang siasat dulu sebelom nak gertak mrk dgn menuduh mrk memakai id klon, Kerana id itu mungkin betol2 id mereka.

Itu saja pesanan pakcik utk korang krn pakcik dah nak pegi mandi dah ni!! Hahahahaha!!!

8 comments:

Gomo FM chat

untuk join chat mudah jer. Mula2 masuk kan nama korang, pehtu klik perkataan profile kt bawah kotak chat tu, peh tu masuk kan paswod yg korang mahu. Masuk kan 2 kali sbg confirm, dan pehtu terus jer login. Senang jer kan? hehehe!!

Followers