Wednesday, January 5, 2011

Selamat jalan sayang ku Ily Fira


Bertemu dan berpisah adat dunia. Jadik usah dikesalkan pada perpisahan, tapi kesalkan lah pada pertemuan krn tanpa pertemuan tidak mungkin terjadinya perpisahan. Terima kasih sayang kerana sudi membahagiakan abang walopon seketika cuma.

Untuk makloman kepada semua yg mengenali Ily Fira, Disini Kubi ingin sampaikan salam beliau kepada smua yg mengenali dia. Dan dia jugak memintak maaf andai sepanjang beliau berada disini kiranya ada melaku kan kesilapan, dia mintak maaf byk2.

Mulai tarikh ini 5/01/2011, beliau tidak akan berada didunia internet lagi, Semua FB dan blog sudah dia padam kan. Jadi sama2 lah kita mendoakan semoga dia sentiasa berada dibawah lindungan Allah. Amin..

12 comments:

  1. moga semuanya akan tenang2 dan akan dipelihara.. amiin

    ReplyDelete
  2. alah ily dah ilang ..... huhuhuhuhu cam ne nak tengok ily lg

    ReplyDelete
  3. wahh ily nak g mana?
    kpe time bfday shida dia xde?
    huhuhu...acikk...patut la ayat2 td..terasa
    sesuatu..huhuh ;(

    ReplyDelete
  4. to kubi : semoga sabar dengan dugaan nie... jgn sedih2 ye kubi...

    ReplyDelete
  5. OH Ily... jika rindukan wajahku.. tgk la cicak.. Jika ku rindu kan Mu.. akan ku renung air sirap bandung... Oh ILY...

    ReplyDelete
  6. waaa i'l be missing u acikkk ;(

    ReplyDelete
  7. *atut lah Kubi bersedih sepanjang arikss ari nie Kubi maafkan aku andainya aku mengasariee diri mue... aku berjanjiee aku dan kodok akan kaco sampai lagik gilak kat gomo HAHAHAHAHAHAHA... kubi ape2 pown aku nak cakap ko jgn sedih2 sangat ...nnt fira akan klembali lagiee meneranggie hari2 mue yang sudah malap tue kubi...sabar banyak2 ko bersembahyang mintak petunjuk pada Allah agar di beri kekuatan tuk kau menempuh hari2 yang berliku tanpa fira di sisi!!!!!

    ReplyDelete
  8. tu pic ily ke?? cam pernah nmpak je...tapi dmn yak...huhu

    ReplyDelete

Gomo FM chat

untuk join chat mudah jer. Mula2 masuk kan nama korang, pehtu klik perkataan profile kt bawah kotak chat tu, peh tu masuk kan paswod yg korang mahu. Masuk kan 2 kali sbg confirm, dan pehtu terus jer login. Senang jer kan? hehehe!!

Followers