Sunday, April 24, 2011

Dj Namia majok ngan KuBi


Ololo majuk2 lak si Namia nih!! Isk!! Jangan majok ye sayam, meh abam Kubi banjer makan kepci nak? Meh la!! Hahahaha!!


"Dengan ini aku nak bagitau kat korang semua yang aku ngah merajuk dengan kubi selama 15 tahun dari sekarang ... bukan nak mengada-ngada tapi aku sentap dengan dia ....

jangan tanya aku apa yang dah kubi buat.. kalau nak tau gi tanya kubi naper aku majuk dengan kubi selama 15 tahun .. kalau aku masuk cb pun aku tak akan tegur dia..."


Macam pengumuman poser lak dia wat pengumuman hahaha!!!

Apo2 pon Namia tetap nomey2 walopon muncong tu dah mcm itek dah krn majuk dgn Kubi!! Huhuhu!!

No comments:

Post a Comment

Gomo FM chat

untuk join chat mudah jer. Mula2 masuk kan nama korang, pehtu klik perkataan profile kt bawah kotak chat tu, peh tu masuk kan paswod yg korang mahu. Masuk kan 2 kali sbg confirm, dan pehtu terus jer login. Senang jer kan? hehehe!!

Followers